Klacht Big Gym: Lukt niet om automatische incasso stop te zetten ondanks opzegging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 489184
Gebruiker
Gebruiker1586552050
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Abonnement blijft ook na opzegging en invulling van het opzegformulier gewoon doorlopen omdat opzegmaand niet zou zijn betaald. Loopt nu al een jaar en de kosten lopen steeds op!
Sportschool had aangegeven dat ik eind november2019 alles had voldaan. Daarna toch nog automatische incasso. De uiteraard gestorneerd en dit maanden achter elkaar. Geen uitleg gekregen van Big Gym dat de automatische incasso de afschrijving van de opzegmaand was (op de sportschool was mij gezegd dat alles betaald was!). Uiteindelijk het incassobureau toch maar betaald maar blijkbaar weer een nieuw ticket aangemaakt met wederom bericht van het incassobureau. Telefonisch is Big Gym niet bereikbaar. Op alle mails die ik hen stuur krijg ik gewoon géén antwoord.

De oplossing

Onmiddellijk de automatische incasso stopzetten, te veel betaalde kosten terugbetalen en stoppen met het incassobureau. Graag persoonlijk contact met mij opnemen op telnr. 0623810204

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1586552050
    Datum
    Nog altijd niks opgelost, Big Gym reageert niet
  2. Auteur
    Gebruiker1586552050
    Datum
    Ondanks deze site nog altijd geen reactie van Bg Gym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1586552050
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden, totaal geen reactie!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen