Klacht Big Gym: Lukt niet om automatische incasso stop te zetten ondanks opzegging

Gebruiker1586552050

Abonnement blijft ook na opzegging en invulling van het opzegformulier gewoon doorlopen omdat opzegmaand niet zou zijn betaald. Loopt nu al een jaar en de kosten lopen steeds op!
Sportschool had aangegeven dat ik eind november2019 alles had voldaan. Daarna toch nog automatische incasso. De uiteraard gestorneerd en dit maanden achter elkaar. Geen uitleg gekregen van Big Gym dat de automatische incasso de afschrijving van de opzegmaand was (op de sportschool was mij gezegd dat alles betaald was!). Uiteindelijk het incassobureau toch maar betaald maar blijkbaar weer een nieuw ticket aangemaakt met wederom bericht van het incassobureau. Telefonisch is Big Gym niet bereikbaar. Op alle mails die ik hen stuur krijg ik gewoon géén antwoord.

Onmiddellijk de automatische incasso stopzetten, te veel betaalde kosten terugbetalen en stoppen met het incassobureau. Graag persoonlijk contact met mij opnemen op telnr. 0623810204

Nog altijd niks opgelost, Big Gym reageert niet
    Ondanks deze site nog altijd geen reactie van Bg Gym

Gebruiker1586552050
Geen oplossing aangeboden, totaal geen reactie!!!

Ook een klacht indienen over Big Gym?