Klacht Big Gym: MEDEWERKER GEHOLPEN BIJ UITSCHRIJVING.
Details
Klacht
Afgelopen September bij de vestiging geweest en door een medewerker geholpen met de uitschrijving van ons duo abbonement.Medewerker vertelde ons dat het geregeld was.
BigGym blijft geld afschrijven en terugstoren(aangezien de rekening waar het af ging niet meer in gebruik is ik kreeg hierover bericht van mijn bank) en of wij even 170,- aan achterstalige facturen willen betalen daarna kunnen we de tweede persoon uitschrijven. Zo niet blijven de facturen+incassokosten dus oplopen.
Wij zijn dus geholpen door een medewerker met uitschrijven en nu krijgen wij de schuld dat we niet goed hebben gelezen, ik vind dit onwetendheid van het personeel dat ons hielp en niet onze schuld.
Personeel van de klantenservice zegt alleen dat wanneer we niet snel betalen de kosten verhoogd worden en incasso wordt ingeschakeld.
Zowel via de mail als een aangetekende brief geen antwoord gekregen op mijn vragen.
Ze beantwoorden alleen het gedeelte in de mail dat ze willen beantwoorden.
Het enige antwoord wat wij krijgen is dat wij beide apart uitgeschreven moeten worden en we gewoon moeten betalen.
WIJ ZIJN MET DE UITSCHRIJVING GEGOLPEN DOOR EEN MEDEWERKER.
hier graag reactie op.
Wij hebben ondertussen betaald omdat de medewerkster dreigde met extra kosten.
Erg triest dat een bedrijf dat zoveel winst maakt op deze manier geld wil verdienen in een tijd waarin veel mensen het zwaar hebben.
Gewenste oplossing
Kwijtschelding.Maar aangezien ik dit totaal niet verwacht bij dit bedrijf aan de reacties te zien die ik tot nu toe heb gekregen wil ik op zijn minst begrip.
En dan oprecht.
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.