Klacht Big Gym: meerdere keren proberen uit te schrijven, zonder resultaat

Alen Aky

Via mijn personal training heb ik me in maart ingeschreven bij BIG GYM, kort daarna zijn alle sportscholen door corona gesloten geweest. In deze periode heb ik meerdere malen getracht contact met Big gym op te nemen om mijn abonnement op te zeggen. Gezien jullie onmogelijke bereikbaarheid is dit niet mogelijk geweest (ook wel een leuke manier om leden te behouden, geen kans bieden om je uit te schrijven).

Vervolgens werd mij vertelt dat ik het abonnement bij de vestiging van inschrijving kan opzeggen, echter kreeg ik bij de vestiging rotterdam te horen dat het bij hoofdkantoor moet. Het hoofdkantoor is zo slecht bereikbaar ( maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 10.00). Ik heb recent mezelf na veel discussies en moeite weten uit te schrijven (augustus) bij de vestiging in rotterdam, echter tracht biggym nog steeds via automatische incasso het geld af te schrijven van mijn rekening. Dit betreft een bedrag dat betrekking heeft op de periode april t/m september. Dit is de periode waarin ik meerdere malen mezelf heb proberen uit te schrijven. Dit bedrag ga ik dus ook zeker niet overmaken en tevens heb ik de automatische incasso ook stopgezet.

Mij met terugwerkende kracht per april uitschrijven en mijn gegevens wissen uit hun systeem

Alen Aky
    Nog steeds wacht ik op een reactie van de Biggym!
    Big Gym
    Beste Alen Aky,

Bedankt voor je bericht en excuses voor ons late reactie.

We hebben je een persoonlijke mail gestuurd.

We wensen je veel gezondheid toe.

Met sportieve groet,

Ariana - BigGym

Alen Aky
Biggym komt nog steeds met rare conclusies die nergens op slaan en niet waar zijn. Hier ga ik zeker niet erop reageren en ik ga zeker niks betalen!

Ook een klacht indienen over Big Gym?