Klacht Big Gym: Misleidend en geen goede service!
Details
Klacht
Na aanleiding van ons telefonisch gesprek stuur ik nog even een mail. Ik had via de mail aangekaart wat de situatie is en dat ik ontevreden ben over de service omdat er niet naar een oplossing is gekeken met mij over de 2 maanden die ik heb betaald terwijl ik geen bevestiging van overeenkomst had ontvangen noch het contract of de voorwaarden.Er werd op 17-8-2023, bijna 2 maanden later ineens 2 bedragen afgeschreven. (Hiervan heb ik printscreens als bijlage mee gestuurd). Voor de periode van 2-7-2023 tot 2-8-2023 & de periode van 2-8-2023 tot 30-8-2023.
U gaf aan dat u zag staan dat het de e-mails niet aan kwamen dus dat waarschijnlijk niet mijn e-mail klopte. Ik wist zeker dat deze klopte en ik heb ook gevraagd waarom ik dan niet gebeld ben hierover sinds mijn telefoonnummer ook op het inschrijf formulier stond. U gaf daar geen concreet antwoord op. Maar vervolgens stuurt u mij vandaag op 22-8-2023 wel het contract en de voorwaarden? Deze had ik al moeten ontvangen voor dat er een bedrag afgeschreven had moeten worden. Want hierdoor heb ik niet de kans gehad om gebruik te maken van mijn herroepingsrecht van 2 weken of een maand afhankelijk van wat er in de voorwaarden staat.
Nu heb ik zojuist telefonisch aangegeven dat ik vooralsnog gebruik wil maken van mijn herroepingsrecht en zegt u dat dit niet mogelijk is omdat deze voorbij is terwijl ik geen contract of voorwaarden heb ontvangen. Pas vandaag heeft u dit gestuurd. (Hiervan heb ik ook een printscreen mee gestuurd waarop het tijdstip te zien is, want u heeft dit namelijk meteen na ons telefoongesprek gestuurd toen ik aangaf een klacht in te gaan dienen.)
Zoals ik al eerder aangaf vind ik dit absoluut geen goede start en geen goede service heb, laat staan dat er naar een oplossing met mij is gekeken. Dit is een principe kwestie, gezien ik niet aan een contract van een jaar wil vast zitten terwijl de service en afspraken niet worden na gekomen. Wil ik mij nogmaals alsnog op mijn herroepingsrecht beroepen.
Want als ik in de sportschool geïnformeerd word dat ik een bevestiging ontvang en er vanuit ga dan te kunnen sporten, dan verwacht ik dit ook en wacht ik tot ik de bevestiging heb ontvangen voor ik ga sporten in de sportschool. En dan verwacht ik niet als klant op zo een manier behandeld te worden, ik voel me niet geholpen door jullie klantenservice en ik vind het echt niet in orde dat jullie op zo een manier met nieuwe klanten omgaan. Ik laat het met deze reden niet zitten
Gewenste oplossing
Ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht gezien ze het contract en de voorwaarden pas vandaag hebben gestuurd.Bijlagen
- 87D61847-1FAC-48BF-8727-613F98507CBD.png 289 KB
- 7BF3590D-EF29-45EE-80F7-A0D05CC1DE02.png 357 KB
- 91CDBE58-B275-4519-A0B1-A02D32978BDE.png 309 KB
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.