Klacht Big Gym: misleiding en aan het lijntje gehouden worden.

Klachtnummer
# 455628
Gebruiker
MiriamWelberg-deWilde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere keren tevergeefs contact gehad met Biggym over de opzegging van mijn abonnement. Is nog steeds niet naar tevredenheid opgelost. Nu moet ik mijn abonnement weer heractiveren. Wat gebeurt er als dit wel/niet doe? Net weer een mail gestuurd. Het is nu 18.06.20 en een reactie duurt heel lang. op de mail van 30.05.20 heb ik nog steeds geen reactie gehad. Ik wil vóór juni antwoord op mijn vragen. Dat is de termijn die wordt gesteld aan het heractiveren van het abonnement.

De oplossing

Dat het opzeggen van mijn abonnement naar tevredenheid van mijn kant wordt opgelost!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Big Gym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen