Opgelost door Big Gym: Misleiding op de website.

content Opgelost
B.N. Steijn

Op website kun je kiezen om abonnementskosten te delen, dus krijg je helft terug. Als je die keuze maakt, met een klik op de knop, bedanken ze je voor de andere keuze namelijk opwaarderen van je kaart... Heb echt niet blind geklikt, ik wilde helft van m'n geld terug.
Dat gaat niet meer. Wijzigen kan niet meer. Op mail reageren ze niet. Schandalig.

Contact met me opnemen, en m'n keuze alsnog goed zetten.

B.N. Steijn
    Hoor graag zsm van Biggym.
    Biggym
    Beste Babette,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden omdat je langer dan je van ons gewend bent hebt moeten wachten op onze reactie naar aanleiding van jouw bericht.

Wat leuk dat je hebt gekozen voor de compensatie Samen Delen.
    Het klopt dat wanneer je een keus hebt gemaakt voor een van de compensaties je een bedankje in je scherm krijgt, met daarin ''Big Love'' dit hoort bij het bedankje en heeft niet met de compensatie keuze te maken.

Excuses voor de verwarring.
    Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen.

Met sportieve groet,

Ariana - BigGym

B.N. Steijn
De gekozen oplossing is aangepast. Helaas geen mail diect terug naar mij gestuurd, uitsluitend via deze website. Maar goed, deze maand geen incasso geweest van abonnementsgeld dus ik ga er van uit dat het zo is opgelost. 13-6:Mail ontvangen met excuus en de uitleg dat ze nu de compensatie niet in kunnen zien (??) maar dat na heropening op 1 juli dit bekeken zal worden. Ik wacht nog even af. Abonnementsgeld voor juni is voor alle leden niet geincasseerd.

Ook een klacht indienen over Big Gym?