Klacht Big Gym: Misverstand

Nivek

Mijn klacht naar Biggym gaat als volgt:

Van Hoek & Partners incassoservice

Aanmaning.

Van 1-9-2019 tot 1-1-2020

Het totaal bedrag €236,60

Een dagtekening??

Geachte biggym,

Ik heb een lange periode veel sportplezier mogen beleven bij Biggym.
De volledige periode dat ik niet meer sport willen jullie nu eisen maar ik vind dit onterecht.
Zelf al langer dan de dagtekening sport ik niet meer actief en heb mijn incassos altijd netjes voldaan.
Ik denk dat ergens iets mis is gegaan namelijk staat mij bij dat ik niet meer lid ben.
Het openstaande bedrag op de dagtekening is juist de periode waarvan mijn lidmaatschap naar mijn weten beëindigd is.

Hopelijk kunnen Biggym en ik hier gezamelijk uitkomen namelijk vind ik dit niet netjes op deze weg.

Juridisch gezien zou ik namelijk op de hoogte gebracht moeten worden en dan hadden wij hier samen uit kunnen komen.

Ik ben niet op de hoogte gebracht van openstaande incassos en heb geen gebruik gemaakt van jullie faciliteiten.

Mijn ouders op het adres waar ik al 2 jaar niet meer woonachtig ben krijgen incassos.

Tijdens het inschrijven heb ik al mijn gegevens genoteerd ook mijn telefoonnummer en email adres.

Waarom heb ik niks van de incassos geweten en waarom moet ik periodes betalen waarvan ik niet eens wist dat ik nog lid was.
Namelijk herinner ik mij dat ik telefonisch mijn lidmaatschap heb opgezegd.

Ik hoop dat wij hier samen uitgaan komen en wel elkaar tegemoet kunnen komen in dit misverstand.

Mét vriendelijke groeten

Een passende oplossing

Nivek
    Nog geen reactie en biggym is ook niet bereikbaar.

Jammer ik denk dat ik dit hogerop ga spelen.

Wel geef ik biggym de kans nog om te reageren.

Houd rekening dat de kosten van de advocaat weer bij jullie in rekening gebracht kan worden indien aan het licht komt dat jullie juridisch onterecht of niet goed gehandeld hebben.

Het uur tarief van mijn advocaat is duurder dan wat jullie van mij vragen en 9 uur is niet ondenkbaar in dit proces geloof me dat jullie niet de 1e zijn die ik voor de advocaat sleep.

Hopelijk is dit niet nodig en reageren jullie tijdig.

Mvg
    Biggym
    Beste Kevin,

Bedankt voor je bericht.
    Wij hebben nooit een uitschrijfformulier ontvangen waardoor jouw abonnement door loopt.
    Een abonnement wordt pas opgezegd op het moment dat wij een uitschrijving hebben ontvangen.
    Dit staat ook in onze algemene voorwaarden waar je voor getekend hebt bij inschrijving.
    Op dit moment staan er bedragen open vanaf augustus 2019. Wanneer je dit bedrag voldaan hebt aan het incassobureau mag je ons een mail sturen zodat wij jouw uitschrijving in behandeling kunnen nemen.

Met sportieve groet,
    Rachel - BigGym

Nivek
Er is geen oplossing aangeboden. Ik wil even benadrukken dat tijdens mijn inschrijving mijn email adres en telefoon nummer zijn achter gelaten naast mijn hand tekening. U zegt zwlf al vanaf 2019 geen betaling meer te hebben ontvangen. Waarom heeft u mij hiervan niet op de hoogte gebracht en hebben jullie meteen een incasso procedure gestart? Heeft dit te maken met het aantal uitschrijvingen omterend carona? Mijn klacht licht bij de juristen en evt ook bij de advocaat en ik zal jullie hiervan ook een e-mail bevestiging sturen. En bijdeze wil ik me ook uitschrijven namelijk staat er nergens een email adres en de telefoon wordt niet opgenomen. Alles behalve klantvriendelijkheid!

Ook een klacht indienen over Big Gym?