Klacht Big Gym: Niet goed geholpen

Klachtnummer
# 350903
Gebruiker
M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb meerdere malen aangegeven zelfs voor ik werd overgedragen naar een incassobureau dat ik mijn abbonement wilde beëindigen en een betalingsregelement zou willen. Echter heeft big gym hiermee niks gedaan en beëindigen ze ook mijn abbonement niet. Dus nu moet ik blijven betalen terwijl het niet eens moet. Wettelijk gezien mag ik het al na een jaar opzeggen.

De oplossing

Ik wil het resterende bedrag wel betalen maar ik ga niet nog een jaar betalen wat niet hoeft. Dit is weggegooid geld. Ik wil dat ze mij uitschrijven.

1 reactie

  1. Auteur
    Biggym
    Datum
    Beste Melek,

    Bedankt voor je bericht.
    Zou je jouw opzegging naar ons willen mailen? Dit mag naar administratie@biggym.nl
    Wij hebben namelijk eerder nog geen opzegging van jou ontvangen en zien daarom graag een kopie van de door jou gestuurde opzegging.
    Alvast bedankt.

    Met sportieve groet,
    Kim,
    BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen