Klacht Big Gym: Nooit de email gekregen om de biggym app te activeren

Lars42

ik heb een probleem, alleen is het onmogelijk om contact te krijgen met biggym. Hun nummer is onmogelijk te bereiken en hun contactformulier op de site werkt ook niet.

Ik heb maanden geleden een abonnement afgesloten, alleen heb ik nooit een email gekregen waarmee ik mijn biggym app kan activeren. Met als gevolg dat ik niet in de biggym app kan komen. De sportschool kan ik niet inkomen omdat dat via de biggym app gaat. Het personeel achter de balie kan me ook niet helpen en verwees me door naar de website, waar ze dus onmogelijk te bereiken zijn.

Ik zou graag contact willen met iemand die mij die mail kan versturen, zodat ik gewoon die sportschool binnen kan en dat ik toegang krijg tot de biggym app. Daar staat namelijk alles in. Zonder de app kan ik niets.
Nog steeds geen e-mail gekregen.

Big Gym
    Hi Lars,

De BigGym app heb je niet verplicht nodig om binnen te komen, wij hebben jou ook zoals we zien 3 keer een link gestuurd, wij hebben dit nogmaals gedaan ( de link is 72 uur geldig)

Je kan dus uiteraard de sportschool gewoon in!

Wij wensen jou veel sportplezier!

Met sportieve groet,

Jim

Ook een klacht indienen over Big Gym?