Klacht Big Gym: Nooit de email gekregen om de biggym app te activeren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 618808
Gebruiker
Lars42
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb een probleem, alleen is het onmogelijk om contact te krijgen met biggym. Hun nummer is onmogelijk te bereiken en hun contactformulier op de site werkt ook niet.

Ik heb maanden geleden een abonnement afgesloten, alleen heb ik nooit een email gekregen waarmee ik mijn biggym app kan activeren. Met als gevolg dat ik niet in de biggym app kan komen. De sportschool kan ik niet inkomen omdat dat via de biggym app gaat. Het personeel achter de balie kan me ook niet helpen en verwees me door naar de website, waar ze dus onmogelijk te bereiken zijn.

Gewenste oplossing

Ik zou graag contact willen met iemand die mij die mail kan versturen, zodat ik gewoon die sportschool binnen kan en dat ik toegang krijg tot de biggym app. Daar staat namelijk alles in. Zonder de app kan ik niets.
Geboden oplossing
Nog steeds geen e-mail gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Lars,

    De BigGym app heb je niet verplicht nodig om binnen te komen, wij hebben jou ook zoals we zien 3 keer een link gestuurd, wij hebben dit nogmaals gedaan ( de link is 72 uur geldig)

    Je kan dus uiteraard de sportschool gewoon in!

    Wij wensen jou veel sportplezier!

    Met sportieve groet,

    Jim

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen