Klacht Big Gym: Onbereikbaar, maar wel mails sturen met stornokosten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 490214
Gebruiker
Inkie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Biggym reageert al maanden niet en is onbereikbaar, maar wel mail sturen met stornokosten.
Contributie is betaald en per 1 december ben ik uitgeschreven.
Ik krijg nog geld retour van ze over de periode 15 maart tot en met 31 maart.

De oplossing

Telefonisch contact met mij opnemen en met onmiddelijke ingang de stornokosten verwijderen en mijn geld retour storten over de helft van maart.

4 reacties

  1. Auteur
    Inkie
    Datum
    Reageren zoals altijd niet.
    Het wordt tijd dat dit bedrijf weer in het nieuws komt met onterecht geld innen van klanten.
    Maar ja, vroeg of laat valt dit bedrijf door de mand.
  2. Auteur
    Inkie
    Datum
    Natuurlijk geen reactie.
    Het wordt tijd dat er eens een reactie komt van hogere hand.( meneer de directeur )
    Rijk worden over de ruggen van jullie klanten, wat heb je dan voor mentaliteit
    Jullie houden er inderdaad hele vreemde praktijken op na..
    Nooit meer Biggym, laat dit een waarschuwing zijn voor velen.
    Trap niet in die mooie abonnementen van dit bedrijf want je komt er niet meer vanaf.
  3. Auteur
    Inkie
    Datum
    Niet te bereiken en niet reageren maar wel stornokosten berekenen.
    Eens maar nooit meer.
    Verschrikkelijk bedrijf.
  4. Auteur
    Inkie
    Datum
    Biggym bestaan jullie nog?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inkie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen