Klacht Big Gym: Onbetrouwbaar

Dutchy

Kan zoon niet toevoegen aan gezinsabonnement zoals wel uitgelegd en verkocht. Eenzijdig us deze abonnementsvorm opgeheven. Ik begrijp dat je kunt besluiten deze vorm niet meer te verkopen maar aan mij was hij al verkocht. Dan moet je ook je woord houden.

Mijn zoon kosteloos toevoegen aan mijn gezinsabonnement zoals verkocht en toegezegd
Geen

Dutchy
    Helaas nog geen reactie, info staat trouwens nog gewoon op de site maar na belllen is er niets mogelijk accepteren of weggaan is het antwoord.
    Biggym
    Beste Annet,

Bedankt voor je bericht.
    Het klopt inderdaad dat het Gezinsabonnement niet meer afgesloten kan worden.
    Wanneer er een persoon bij een bestaand abonnement toegevoegd zou worden zou dit betekenen dat de contractduur opnieuw van start gaat. Hierom is het niet mogelijk jouw zoon nog bij dit bestaande abonnement te voegen.

Het Gezinsabonnement is niet geheel verdwenen. De leden die dit abonnement hebben mogen dit uiteraard nog uitdienen zoals het contract zegt. Jullie staan met 3 personen op het abonnement en mogen dit dan ook met jullie 3 gebruiken. Een extra persoon kan niet meer gratis worden toegevoegd aan jullie abonnement, wij bieden het niet meer aan.

Je vermeld dat we inmiddels ook telefonisch contact met je hebben gehad.
    We hopen dat we het goed hebben kunnen uitleggen aan je en dat je begrijpt dat een abonnementsvorm geboden kan worden maar ook kan worden veranderd of gestopt.

We wensen jou en Tom en Rene nog veel sportplezier.

Kim,
    BigGym
    Dutchy
    Erg teleurgesteld het antwoord gelezen. Ik vind het spijtig dat ik als klant niet pro-actief geinformeerd word van deze toch hele belangrijke wijziging. Jullie hadden me ook (en andere abonnementhouders) een berichtje kunnen sturen en uitleggen welke verandering er aan gaat komen. Zeker omdat het zo sterk afwijkt van hetgeen waarop het abonnement is verkocht. Ik had dan op dat moment nog de mogelijkheid gehad om mijn zoon erbij te zetten. Nu word ik met me rug tegen de muur gezet en krijg geen enkele andere keuze. Kunnen we een compromis sluiten dat ik bijvoorbeeld mijn zoontje op de lijst mag zetten en een ander er dan vanaf haal. Dan blijft het abonnement beperkt tot drie, wat jullie graag willen en ik ben ook geholpen.
    Biggym
    Beste Annet,

Bedankt voor je reactie.
    Helaas kunnen wij hier geen uitzonderingen in maken.
    De voorwaarden zijn voor al onze leden hetzelfde, het zou niet eerlijk zijn als we voor jullie wel een uitzondering maken en voor onze andere leden niet.
    Abonnementen zijn persoonsgebonden.

Kim,
    BigGym
    Dutchy
    Erg jammer allemaal, klantgerichtheid, betrouwbaarheid en oplossingsgerichtheid is in ieder geval niet "Big"

Ook een klacht indienen over Big Gym?