Klacht Big Gym: Onterechte incasso na invoering coronamaatregelen
Details
Klacht
Incasso bureau is ingeschakeld door Big Gym nadat ik zelf meerdere malen heb aangegeven niet meer te gaan sporten nadat er allerlei wijzigingen in het contract werden aangebracht mbt corona. Ik had het contract voor die tijd afgesloten en ineens werden er nieuwe regels doorgevoerd, met de desbetreffende aanpassingen was ik het niet eens en ik heb zelf netjes betaald tot de laatste maand dat ik heb willen en kunnen sporten. Toch proberen zij nog opnieuw geld te innen, nu via een incassobureau.Gewenste oplossing
Ik zou heel graag willen weten wat mijn rechten zijn hierin. Ik heb netjes betaald zoals ik hierboven heb omschreven tot de laatste dag dat ik heb kunnen sporten, had heel graag door willen sporten, maar coronamaatregelen en contractwijzigingen hebben alles veranderd en ik heb Big Gym echt heel vaak aangegeven dat ik dit zeer onterecht vind.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.