Klacht Big Gym: Onterechte incasso na invoering coronamaatregelen

Klachtnummer
# 650087
Gebruiker
EindTuinboon#307
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Incasso bureau is ingeschakeld door Big Gym nadat ik zelf meerdere malen heb aangegeven niet meer te gaan sporten nadat er allerlei wijzigingen in het contract werden aangebracht mbt corona. Ik had het contract voor die tijd afgesloten en ineens werden er nieuwe regels doorgevoerd, met de desbetreffende aanpassingen was ik het niet eens en ik heb zelf netjes betaald tot de laatste maand dat ik heb willen en kunnen sporten. Toch proberen zij nog opnieuw geld te innen, nu via een incassobureau.

Gewenste oplossing

Ik zou heel graag willen weten wat mijn rechten zijn hierin. Ik heb netjes betaald zoals ik hierboven heb omschreven tot de laatste dag dat ik heb kunnen sporten, had heel graag door willen sporten, maar coronamaatregelen en contractwijzigingen hebben alles veranderd en ik heb Big Gym echt heel vaak aangegeven dat ik dit zeer onterecht vind.

3 reacties

  1. Auteur
    EindTuinboon#307
    Datum
    Graag een reactie
  2. Auteur
    EindTuinboon#307
    Datum
    In discussie met het incassobureau maar verwijzen naar oud ondertekend contract, schandalig, er wordt dus gewoon niet geluisterd.
  3. Auteur
    EindTuinboon#307
    Datum
    Nogsteeds geen fatsoenlijke conclusie, ondanks duidelijke verklaring

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen