Klacht Big Gym: Onterechte incasso na opzegging

Klachtnummer
# 446765
Gebruiker
Vanja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Proberen al 3 maanden op te zeggen, en ze blijven incasseren, uiteindelijk reageren ze na 3 weken op een mail, en dan wordt er geroepen dat het weer een maand verlengd is omdat ze geen bevestiging van betaling hebben ontvangen, zodra je die toe stuurt, antwoorden ze met dezelfde standaard mail, het zijn gewoon oplichters!

De oplossing

De laatste incasso terugstorten!

1 reactie

  1. Auteur
    Biggym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste V. Nadakovic,

    Ik zie dat dit inmiddels is opgelost.
    Je bent uitgeschreven per 1-5-2020. Het bedrag van de maand mei hebben we voor je weggehaald.
    Excuses voor het ongemak.

    Met sportieve groet,
    Rachel - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen