Klacht Big Gym: Onzorgvuldige klacht behandeling met onjuiste informatie!

Klachtnummer
# 683414
Gebruiker
Ghizlan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had een klacht ingediend en kreeg niet de juiste klacht afhandeling daarnaast ook valse informatie op mijn klacht. Dus ik wou nog even op deze manier een aanvulling op mijn klacht schrijven.

Mijn reactie erop terug:

Ik vind het zeer jammer dat er valse informatie word gereageerd als antwoord op mijn klacht. In plaats van dat het het met mij word opgelost. Ik wou inschrijven, hij eerst zei dat ik dit online kon doen. Ik heb het toen aan de balie via de telefoon geprobeerd maar er kwam telkens een fout melding dat had ik ook aan de medewerker laten zien. Toen gaf hij aan dan kan je het thuis proberen via de laptop. Dit heb ik geprobeerd en ik kreeg dezelfde fout melding, hiervan had ik een foto gemaakt en vervolgens ben ik terug naar de sportschool gegaan om deze te laten zien. De medewerker gaf toen aan dat ik dan kon inschrijven via een formulier maar dit nog verwerkt moet worden door het hoofdkantoor en dit dan langer zou duren. Ik vroeg hoe ik dan zou weten dat mijn abonnement actief is, toen gaf hij aan dat zodra mijn abonnement loopt ik de overeenkomt en voorwaarden zou ontvangen via de mail. Dit noem ik dus bevestiging! Dus dat betekend dat de medewerker dit zeker wel heeft gezegd!

Daarnaast word er aangegeven dat de collega heeft gezegd dat ik meteen mocht sporten zodra ik de handtekening op het formulier zette en dit klopt ook niet. Medewerker heeft dit niet aangegeven want ik heb zelf gevraagd hoe het dan met sporten zat in de verwerkingstijd van het formulier. Omdat ik graag ook wou ervaren hoe het sporten in de sportschool is. Hij gaf aan dat ik me dan kon melden bij de balie en het kon uit proberen. Dat is een heel groot verschil als “u mag al beginnen met sporten nu dit formulier is ingevuld”.

Daarnaast vind ik het echt misselijkmakend dat er nu word gezegd dat de overeenkomst en voorwaarden is verstuurd omdat ik daarom heb gevraagd? Terwijl ik dat niet eens heb gezegd. Ik zei telefonisch dat ik een klacht zou maken omdat ik niet blij ben met de service en de niet nagekomen afspraken. Vervolgens heeft ze na het ophangen van het gesprek deze verstuurd. Dat heb ik ook in mijn mail naar jullie gezegd. Omdat ik het bijzonder vond dat ze eerst zei dat ze zag dat de mails niet aankwamen dus dat het e-mail adres niet klopte en vervolgens na het horen over een klacht, werkte mijn e-mail adres ineens wel. En kon de overeenkomst en voorwaarden opeens wel in mijn mailbox belanden. Hiervan heb ik ook screenshots meegestuurd in de mail.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het herroepen word

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Big Gym is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen