Klacht Big Gym: Opgezegd abonnement blijkt actief te blijven.

Klachtnummer
# 519182
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2015 gezinsabonnement afgesloten voor mij en mijn man.
Mei 2020 heb ik me uitgeschreven. Echter blijft BigGym maandelijks incasseren. Ze beroepen zich op het feit dat als ik opzeg, mijn man hoofdabonnementhouder is. Echter er wordt op mijn klantnummer ge-incasseert, mijn nooit hierover ongeïnformeerd is, ook zijn rekeningnummer is nooit geverifieerd. November 2020 officiële klacht ingediend, geen reactie. Ondertussen blijft het incasso bureau mij lastig vallen.

De oplossing

Mijn inziens in BigGym in gebreke gebleven, ik wil dat zij ons gezinsabonnement stop zetten 1 juli 2020! En het incasso bureau afzeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    Maria
    Datum
    Communicatie is 1 woord, maar heel moeilijk!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen