Opgelost door Big Gym: Opgezegd en Biggym verandert 1-zijdig de einddatum

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 527298
Gebruiker
MissyKay
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Na een eerdere klacht dat ik tijdens de vorige lockdown door MOEST betalen, nu weer een klacht: ik heb tijdens de vorige lockdown mijn abonnement opgezegd bij Biggym. Nadat hier eerst totaal niet op gereageerd werd, uiteindelijk een bevestiging gekregen met een einddatum van de opzegging: 01-02-2021. Blij om EINDELIJK van deze onnodige kostenpost af te zijn! Niet dus: ze gaan gewoon vrolijk door met incasseren. Weer 3 mails gestuurd en uiteindelijk op 1 reactie met de mededeling dat het abonnement toch INEENS niet per 01-02-2021 stopt maar per 01-05-2021. Zomaar. Het bedrijf is UITERAARD niet bereikbaar, mails worden niet beantwoord en ik wil er gewoon echt NIETS meer mee te maken hebben. Biggym is als de slechte date waar je nooit meer vanaf komt. Ik voel me ernstig opgelicht en ik weiger ook nog maar 1 cent te betalen.

De oplossing

Mijn abonnement gewoon per 01-02-2021 beeindigen zoals door hen bevestigd is. Ik heb van mijn 1 jarige abonnement effectief 2mnd kunnen sporten. Ik vind dat ik al VEEL te veel heb betaald. Het bedrijf is onbereikbaar en gaat gewoon door met incasseren.

3 reacties

  1. Auteur
    MissyKay
    Datum
    Helaas geen reactie van Biggym...
  2. Auteur
    MissyKay
    Datum
    Nog steeds geen reactie...
  3. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste K. Frank,

    Bedankt voor je bericht.

    We zien in het systeem dat je per 1-2-2021 uitgeschreven had moeten zijn.
    We hebben je einddatum nu aangepast naar 1-2-2021 en de openstaande bedragen voor je weggehaald.

    Excuses voor het ongemak.


    We wensen je veel gezondheid toe.



    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MissyKay
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opgelucht dat het nu eindelijk opgepakt wordt. Hopelijk is het nu ook echt klaar.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen