Klacht Big Gym: opzeggen abonnement onmogelijk

Klachtnummer
# 441773
Gebruiker
klacht biggym
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil het sportabonnement opzeggen van mijn dochter, maar dit wordt onmogelijk gemaakt door Big Gym. Via de website kun je alleen voor een compensatie regeling in aanmerking komen en als je op de OPZEGGEN button klikt dan krijg je weer de compensatieregeling. Er is geen emailadres bekend en geen telefoonnummer. Opzeggen bij het filiaal is uiteraard niet mogelijk omdat ze door Corona dicht zijn. Ik heb via FB een bericht gestuurd maar geen reactie en een email van hun naar mij ivm achterstallige betaling/storno is een noreply email. Heb idd daarom de 2 termijnen gestorneerd en hun als incasseerder geblokkeerd omdat ik geen andere mogelijkheid heb. Heb nu een brief gestuurd naar het hoofdkantoor in Heemskerk dd 30 april, maar geen reactie nog. Nu is nog de enige mogelijkheid een aangetekende brief naar Hoofkantoor a 8,80 euro. Dat ga ik dan na geen reactie volgende week doen.
Opzeggen moet toch niet zoooo moeilijk zijn?

De oplossing

bereikbaar zijn zodat je kunt opzeggen volgens de 1 maand opzegtermijn regels

1 reactie

  1. Auteur
    Biggym
    Datum
    Beste Annemijn,

    Bedankt voor je bericht en onze excuses dat je zo lang op een antwoord hebt moeten wachten.

    Wij hebben je in een aparte mail een bevestiging van uitschrijving verzonden.

    Hopelijk zien we je ooit weer in de toekomt.


    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen