Klacht Big Gym: Opzeggen lukt na 2maanden nog steeds niet ik wordt genegeerd.

Klachtnummer
# 479769
Gebruiker
Courtney
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Opzeggen lukt niet na ontelbare pogigingen om contact op te nemen wordt ik genegeerd.
Ik ben ben nu al maanden bezig met opzeggen binnen de herroepingsperiode. Heb mezelf op 17 juli ingeschreven maar op de 24e uitgeschreven. Ik ben ze dus geen maandtermijn schuldig maar deze hebben ze wel afgeschreven. Ik heb dit laten stotteren en sindsdien blijf ik e-mails krijgen dat ik ze moet betalen en dat er kosten bij komen. Telefonisch zijn ze nooit bereikbaar, op fb wordt na 2 berichten plaatsen niet gereageerd en ik heb zelfs 2 maal via het herroepingsformulier op de website mezelf uitgeschreven, heb 9 mails verstuurd en ben langs geweest in dr sportschool. Het lijkt mij nu toch wel even fijn om nu gehoord te worden en uitgeschreven geworden zoals hoort.
Ongelofelijk dat dit niet opgepakt wordt!!

De oplossing

Opzeggen per direct. Ik ben ze geen kosten schuldig!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Big Gym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Courtney
    Datum
    Zoals gewoonlijk weer geen reactie van biggym.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen