Klacht Big Gym: Opzeggen lukt niet

J.M. Meijer

Ik heb een flexibel abonnement dat ik ben aangegaan op 3 maart. Ik heb opgezegd, met ingangsdatum 15 mei. Dat hebben ze zelf zo naar mij gecommuniceerd. Alleen daarna zeggen ze dat ik eerst nog moet betalen. In de algemene voorwaarden staat dat je twee volledige incassoperiodes lid moet zijn (dat sturen ze op) voordat je mag opzeggen. Dat ben ik, alleen in betaal ze niet, omdat ik geen dienst kan afnemen.
Ik heb zelfs al betaald voor een termijn, waarin ik niet kon sporten .

Dat mijn abonnement per 15-5 stopgezet wordt en er geen betaling meer verschuldigd is.

J.M. Meijer
    Helaas wacht ik nog steeds op reactie.
    Biggym
    Beste J.M. Meijer.

Bedankt voor je bericht en excuses voor ons late reactie.

We hebben je aangeboden om je abonnement te pauzeren voor de maanden dat je niet hebt kunnen sporten, er zou dan geen contributie worden geïncasseerd. Je hoefde dan alleen nog maar 1 opzegtermijn te voldoen als we weer waren geopend. Op deze manier kon je nog wel gebruik maken van de sportschool. Helaas ben je hier niet akkoord mee gegaan. Daarom moest je nog een incassomaand voldoen, voordat je kon worden uitgeschreven per 15-5.

Wij rekenen altijd 1 gehele incassomaand opzegtermijn. Hier kunnen wij helaas niet van afwijken.
    We zouden je abonnement alsnog kunnen pauzeren, de maand opzegtermijn blijft echter wel gelden.

We hopen dat je hier alsnog akkoord mee gaat.

Met sportieve groet,
    Ariana - BigGym
    Beste Ariana, BigGym,

Zoals ik per mail heb laten weten heb ik, ONDER PROTEST, het gehele openstaande bedrag betaald en ga ik daarmee vanuit dat mijn opzegging per 15-5 gehonoreerd wordt. Ik heb de zaak verder overgedragen aan mijn rechtsbijstand.

J. Meijer
    J.M. Meijer
    Tot op heden nog geen reactie gehad op mijn mail of hier mijn bericht.
    J.M. Meijer
    Nog steeds geen reactie op mijn mail of mijn bericht.
    Biggym
    Beste Jolinde,

Allereerst excuses voor ons late bericht.

We zien dat we je een oplossing hebben aangeboden via de mail.
    Hopelijk ben je er tevreden mee.

We wensen je een fijn weekend toe.

Met sportieve groet,

Ariana - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?