Klacht Big Gym: Opzeggen onmogenlijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483853
Gebruiker
Ruud
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement is niet op te zeggen geen reactie per tel of mail. Wat een waardeloze firma. Wel blijven afschrijven en ik maar storneren nu een half jaar mee bezig. Heb nu na de 1e en 2e herinnering een laatste herinnering gehad ik hoop dat de deurwaarder snel aan de deur staat hier. Heb alle mails met opzeggingen netjes bewaard .

De oplossing

Contact opnemen en reageren op mijn opzegging .

1 reactie

  1. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ruud,

    Bedankt voor je bericht en excuses voor ons late reactie.

    Omdat Mirella nog stond ingeschreven op het Gezins abonnement, bleef het abonnement doorlopen.
    We zien dat Mirella inmiddels is uitgeschreven.

    We wensen je veel gezondheid toe.

    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruud
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gewoon alles moeten afrekenen wat er zogenaamd open stond ik zelf was allang uitgeschreven en een half jaar later komen ze met het verhaal dat alles automatisch word doirgeschi en naar mijn vriendin. Grootste oplichters die actief zijn in de sportwereld blijf hier aub weg. Heeft mij een half jaar geduurd om op te zeggen en je kunt gewoon blijven betalen. Reactie op een mail duurd min 4 weken en telefonisch 1 uur per werkdag bereikbaar teminste dat zeggen ze maar hier kom je dus niet tussen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen