Klacht Big Gym: Opzeggen onmogenlijk

Ruud

Abonnement is niet op te zeggen geen reactie per tel of mail. Wat een waardeloze firma. Wel blijven afschrijven en ik maar storneren nu een half jaar mee bezig. Heb nu na de 1e en 2e herinnering een laatste herinnering gehad ik hoop dat de deurwaarder snel aan de deur staat hier. Heb alle mails met opzeggingen netjes bewaard .

Contact opnemen en reageren op mijn opzegging .

Big Gym
    Beste Ruud,

Bedankt voor je bericht en excuses voor ons late reactie.

Omdat Mirella nog stond ingeschreven op het Gezins abonnement, bleef het abonnement doorlopen.
    We zien dat Mirella inmiddels is uitgeschreven.

We wensen je veel gezondheid toe.

Met sportieve groet,

Ariana - BigGym

Ruud
Gewoon alles moeten afrekenen wat er zogenaamd open stond ik zelf was allang uitgeschreven en een half jaar later komen ze met het verhaal dat alles automatisch word doirgeschi en naar mijn vriendin. Grootste oplichters die actief zijn in de sportwereld blijf hier aub weg. Heeft mij een half jaar geduurd om op te zeggen en je kunt gewoon blijven betalen. Reactie op een mail duurd min 4 weken en telefonisch 1 uur per werkdag bereikbaar teminste dat zeggen ze maar hier kom je dus niet tussen.

Ook een klacht indienen over Big Gym?