Klacht Big Gym: Opzeggen

Astrid

Heb mijn abonnement bij hetzelfde filiaal opgezegd als waar ik het heb afgesloten. Echter blijft Biggym maandelijks afschrijven. Telkens het bedrag gestorneerd, en ook online contact gezocht met het hoofdkantoor. Geen enkele reactie teruggehad van deze organisatie. Op zich al nalatig. En nu is er weer afgeschreven. Hoe vaak moet je opzeggen, en contact zoeken alvorens ze stoppen met onterecht geld van mijn rekening te schrijven. Belabberde organisatie dus

Ik wil dat de afschrijvingen stoppen

Biggym
    Beste Astrid,

Bedankt voor je bericht.
    We zien dat jij je inderdaad hebt uitgeschreven van de gezinspas. Hans staat ook op dit abonnement ingeschreven. Een uitschrijving van Hans hebben wij niet ontvangen. Hierom loopt het abonnement door op zijn naam. Graag ontvangen wij de uitschrijving van Hans ook via het uitschrijf formulier vanuit de vestiging.

Bij een gezinsabonnement schrijft ieder lid zich individueel in en dient zich ook weer individueel uit te schrijven. Dit staat vermeld in onze algemene voorwaarden waarmee akkoord wordt gegaan bij inschrijving.

We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met sportieve groet,
    Kim,
    BigGym
    Biggym
    Beste Astrid,
    Bedankt voor je bericht. Wij hebben Hans in het systeem staan onder zijn voor- en achternaam en de geboortedatum 19-6-1969 zoals dit op het inschrijfformulier staat aangegeven. Bij een gezinsabonnement dient ieder zich individueel in te schrijven en ook uit te schrijven. Dit staat vermeld in onze algemene voorwaarden waar mee akkoord wordt gegaan bij inschrijven. Deze zijn terug te lezen op : https://biggym.nl/info/algemenevoorwaarden
    Tevens staat het ook extra op het uitschrijf formulier vermeld, dat ieder zich individueel dient uit te schrijven.

Graag willen we Hans vriendelijk verzoeken alsnog een uitschrijf formulier in te vullen in de vestiging.
    Alvast bedankt,

Met sportieve groet,
    Kim,
    BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?