Klacht Big Gym: Opzeggen

Klachtnummer
# 346221
Gebruiker
Astrid
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb mijn abonnement bij hetzelfde filiaal opgezegd als waar ik het heb afgesloten. Echter blijft Biggym maandelijks afschrijven. Telkens het bedrag gestorneerd, en ook online contact gezocht met het hoofdkantoor. Geen enkele reactie teruggehad van deze organisatie. Op zich al nalatig. En nu is er weer afgeschreven. Hoe vaak moet je opzeggen, en contact zoeken alvorens ze stoppen met onterecht geld van mijn rekening te schrijven. Belabberde organisatie dus


De oplossing

Ik wil dat de afschrijvingen stoppen

2 reacties

  1. Auteur
    Biggym
    Datum
    Beste Astrid,

    Bedankt voor je bericht.
    We zien dat jij je inderdaad hebt uitgeschreven van de gezinspas. Hans staat ook op dit abonnement ingeschreven. Een uitschrijving van Hans hebben wij niet ontvangen. Hierom loopt het abonnement door op zijn naam. Graag ontvangen wij de uitschrijving van Hans ook via het uitschrijf formulier vanuit de vestiging.

    Bij een gezinsabonnement schrijft ieder lid zich individueel in en dient zich ook weer individueel uit te schrijven. Dit staat vermeld in onze algemene voorwaarden waarmee akkoord wordt gegaan bij inschrijving.

    We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met sportieve groet,
    Kim,
    BigGym
  2. Auteur
    Biggym
    Datum
    Beste Astrid,
    Bedankt voor je bericht. Wij hebben Hans in het systeem staan onder zijn voor- en achternaam en de geboortedatum 19-6-1969 zoals dit op het inschrijfformulier staat aangegeven. Bij een gezinsabonnement dient ieder zich individueel in te schrijven en ook uit te schrijven. Dit staat vermeld in onze algemene voorwaarden waar mee akkoord wordt gegaan bij inschrijven. Deze zijn terug te lezen op : https://biggym.nl/info/algemenevoorwaarden
    Tevens staat het ook extra op het uitschrijf formulier vermeld, dat ieder zich individueel dient uit te schrijven.

    Graag willen we Hans vriendelijk verzoeken alsnog een uitschrijf formulier in te vullen in de vestiging.
    Alvast bedankt,

    Met sportieve groet,
    Kim,
    BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen