Klacht Big Gym: Opzegging abonnement lukt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475211
Gebruiker
Gebruiker1598876517
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 keer getracht het big gym abonnement van mijn vrouw op te zeggen via het uitschrijfformulier. De eerste keer ruim voor de einddatum contract. De tweede keer enkele weken geleden. Beide keren geen reactie/bevestiging gekregen en de incasso's blijven doorgaan. Contactmogelijkheden zijn er nauwelijks, dus dan maar zo.

De oplossing

Contact opnemen en met terugwerkende kracht het abonnement alsnog opzeggen.

5 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1598876517
    Datum
    Kan ik ook nog een reactie krijgen?
  2. Auteur
    Gebruiker1598876517
    Datum
    Graag ook mijn klacht in behandeling nemen!
  3. Auteur
    Gebruiker1598876517
    Datum
    ?????
  4. Auteur
    Gebruiker1598876517
    Datum
    Graag reactie
  5. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste N. Boomstra,

    Bedankt voor je bericht en excuses voor ons late reactie.

    We hebben de uitschrijving van Debora ontvangen, echter heeft zij meerdere openstaande bedragen staan, waardoor wij de uitschrijving niet in behandeling kunnen nemen.
    Hierover hebben wij ook een mail gestuurd.

    Zodra de openstaande bedragen zijn voldaan, ontvangen we daar graag een bevestiging van via de mail.
    Zodat we de uitschrijving verder in behandeling kunnen nemen.

    We wensen je veel gezondheid toe.


    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1598876517
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opzegging na openstaande kosten (2 maanden abonnementsgeld) te hebben betaald. Echter, deze maandelijkse verlengingen hebben stilzwijgend plaatsgevonden (ruim) na eerste, genegeerde opzegging.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen