Klacht Big Gym: Opzegging niet akkoord

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 292374
Gebruiker
Suusjepluusj
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb vorig jaar schriftelijk per post mijn pasje + opzegging van maand Abonnement gedaan. Nu werd ik door een incasso bureau aangegeven een bedrag van rond de 250 euro te betalen i.v.m. niet betaalde lidgeld. Ik heb dit netjes aangegeven dat ik dit schriftelijk heb opgezegd. Nu komen ze bij de algemene voorwaarden dat je in de vestiging een uitschrijfformulier moet invullen. Toen ik het Abonnement aangegaan ben heb ik geen algemene voorwaarden gezien en daar ook niet voor getekend.Het enige dat op inschrijf formulier benoemt word is dat je toestemming geeft voor de afschrijving van het bedrag van je bankrekening

Gewenste oplossing

Dat dit opgelost word door een kwijtschelding en dat Big gym beter zijn klanten informeert
Geboden oplossing
Afschuif systeem want hun nemen een incassobureau in de hand zodat ze zelf zaken niet hoeven te regelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Biggym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Otto,

    Helaas loopt alle correspondentie via het incassobureau en kunnen wij jou hier helaas niet meer verder mee helpen. Mocht je vragen hebben kun je het beste contact opnemen met het incassobureau, zij zullen jou verder helpen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen