Klacht Big Gym: Ten onrechte afschrijven abonnementskosten

Klachtnummer
# 529956
Gebruiker
M Adoui
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ten onrechte abonnementskosten afschrijven zonder te leveren.

Na een aantal keer gebeld te hebben zonder succes, heb ik besloten om het abonnementsgeld te storneren.

Jullie houden jullie niet aan het contract door te leveren en niet met mij in contact te treden om te praten over een passende oplossing.

Ik doe graag twee voorstellen:

- Het onmiddellijk ontbinden van het contract
- In contact treden en praten over een maatwerk oplossing

De oplossing

Ik doe graag twee voorstellen:

- Het onmiddellijk ontbinden van het contract
- In contact treden en praten over een maatwerk oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Beste Mohamed Adoui,

    Bedankt voor je bericht! Wat vervelend dat je geen compensatiekeuze hebt kunnen maken. Alle leden zijn op 29 december 2020 per mail door ons op de hoogte gesteld met hierin alle informatie over de compensatiemogelijkheden die je zelf hebt kunnen maken. Het kan zijn dat wij geen, een ongeldig of een oud emailadres in ons systeem hebben staan. Ook is het mogelijk dat het bericht in je spambox terecht is gekomen.

    Wij hebben 4 verschillende compensaties;
    LOVE FOR BIGGYM= BigGym incasseert het volledige bedrag van jouw abonnementskosten (hiermee steun je ons)
    BIG COMPENSATIE = BigGym incasseert , maar stort het volledige bedrag van de verplichting sluiting terug als tegoed op jouw ledenpas bij heropening.
    SAMEN DELEN= BigGym incasseert de helft van jouw abonnementskosten (hiermee steun je ons)
    BEVRIEZEN= we zullen geen incasso uitvoeren tot heropening van onze vestigingen.

    Graag ontvangen we je keuze via de mail.


    Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym
  2. Auteur
    M Adoui
    Datum
    Dan ga ik voor optie 4: bevriezen.

    Ik kan alleen jullie e-mail adres niet vinden op de website.

    Graag deze doorgeven of de optie “bevriezen” bij deze doorvoeren.

    Groeten,

    Mohamed
  3. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mohamed,

    Bedankt voor je bericht.

    We hebben de compensatie voor je toegevoegd.
    En de openstaande bedragen voor je weggehaald.


    Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben en een fijne dag!


    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen