Opgelost door Big Gym: Ten onrechte contributie afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 529927
Gebruiker
H Deckers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Per december zou er geen abonnements contributie worden afgeschreven dat is 1 x goed gegaan echter per januari wordt er weer contributie afgeschreven door biggym

De oplossing

Dat Biggym de incasso van de contributie stopzet totdat de sportschool weer open gaat

1 reactie

  1. Auteur
    Big Gym
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste H. Deckers,

    Bedankt voor je bericht.

    Helaas is het misgegaan i.v.m. een storing tijdens de laatste incassorun. Het bedrag is daardoor helaas van je rekening afgeschreven. We zien in ons systeem dat jouw compensatie destijds wel goed is verwerkt en zal voor de volgende keer ook weer actief zijn!

    Je mag voor nu het afgeschreven bedrag storneren bij de bank.

    Onze excuses voor eventueel ongemak hierin.


    Met sportieve groet,

    Ariana - BigGym

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H Deckers
Datum
Uiteindelijke oplossing
De rekening heb ik gestorneerd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Big Gym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen