Klacht Big Gym: Wacht op maanden op geld terug en bedrijf is onbereikbaar
Details
De klacht
Hoi Biggym, ik probeer al weken met jullie klantenservice in contact te komen maar tevergeefs. Op de mail antwoorden jullie niet en telefonisch zijn jullie onbereikbaar. Graag zsm reactie want dit is echt te belachelijk voor woorden, service is ver te zoeken bij jullie.Het gaat namelijk om het volgende; jullie zouden een restitutie doen en het betreffende bedrag naar mij terugstorten. Dit zou max. 8 weken duren. Na 8 weken nog steeds mijn geld niet terug en kan nu dus op geen enkele manier meer contact met jullie krijgen. Deze week nog wil ik het bedrag terug hebben, zo niet ga ik vervolgstappen ondernemen. Op deze manier overweeg ik ook om mijn abonnement bij jullie op te zeggen (als dat uberhaupt wel mogelijk is bij jullie.....). Begint steeds meer te lijken op oplichting met jullie malafide praktijken zonder enige vorm van klantenservice.
GRAAG VANDAAG NOG REACTIE MET OPLOSSING
De oplossing
Bedrag direct terugstorten en netjes afhandelen door de 'klantenservice'Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.