Klacht Big Gym: Wacht op maanden op geld terug en bedrijf is onbereikbaar

Rebecca1990

Hoi Biggym, ik probeer al weken met jullie klantenservice in contact te komen maar tevergeefs. Op de mail antwoorden jullie niet en telefonisch zijn jullie onbereikbaar. Graag zsm reactie want dit is echt te belachelijk voor woorden, service is ver te zoeken bij jullie.
Het gaat namelijk om het volgende; jullie zouden een restitutie doen en het betreffende bedrag naar mij terugstorten. Dit zou max. 8 weken duren. Na 8 weken nog steeds mijn geld niet terug en kan nu dus op geen enkele manier meer contact met jullie krijgen. Deze week nog wil ik het bedrag terug hebben, zo niet ga ik vervolgstappen ondernemen. Op deze manier overweeg ik ook om mijn abonnement bij jullie op te zeggen (als dat uberhaupt wel mogelijk is bij jullie.....). Begint steeds meer te lijken op oplichting met jullie malafide praktijken zonder enige vorm van klantenservice.
GRAAG VANDAAG NOG REACTIE MET OPLOSSING

Bedrag direct terugstorten en netjes afhandelen door de 'klantenservice'

Rebecca1990
    Nog steeds geen reactie gehad van Big Gym, graag z.s.m. een oplossing. Wil bij deze ook graag mijn abonnement opzeggen.
    Big Gym
    Beste Rebecca,

Bedankt voor je bericht en excuses voor ons late reactie.

We hopen dat je het bedrag inmiddels al hebt ontvangen.
    We zullen het voor de zekerheid navragen bij de financiële afdeling.
    Wanneer we meer weten zullen we je een mail sturen.

Als je jezelf wilt uitschrijven kan dat in de vestiging gedaan worden.

Excuses voor het ongemak.

We wensen je veel gezondheid toe.

Met sportieve groet,

Ariana - BigGym

Rebecca1990
Er is nog niks opgelost, enkel loze beloftes gekregen. Biggym is een uiterst onbetrouwbaar, malafide bedrijf. Pure oplichters zijn het. Nooit met ze in zee gaan!!!

Ook een klacht indienen over Big Gym?