Klacht Big line: DOE NOOIT GEEN ZAKEN MET BIGLINE!!!

Laura Schroder

Afgelopen week twee elektrische bakfietsen gekocht bij bigline. Levertijd zou een week zijn. Prima geen probleem. De dag is daar. Wij gaan vol enthousiaste en een grote bos bloemen naar bigline om onze fietsen op te halen. Wanneer aankomen krijgen we te horen dat we even moeten wachten. Drie kwartier later nog steeds geen mens te bekennen. Wanneer we verhaal gaan halen blijkt dat 1 van de fietsen nog niet klaar is. Kan gebeuren. Ze stellen voor de fietsen om 14:30 te komen brengen op hun kosten. Prima! 14:45 gaat de telefoon. Sorry mevrouw we komen maar 1 fiets brengen. Die andere is zojuist verkocht aan een andere klant! SORRY? A fijn morgen zou die andere dan toch echt moeten komen. Echter de fiets die wel geleverd is mankeerd van alles!! Er ontbreken bouten. Remmen werken niet naar behoren. Accu half leeg bij levering. Band is zacht. Geen reserve sleutels (altijd makkelijk). En 1 van de riempjes van het kinderzitje is afgebroken. Wij bellen met bigline. Na 63 minuten (ECHT WAAR) eindelijk iemand aan de telefoon! Maar denk nou niet dat ze met een gepaste oplossing komen!!

Ik raad iedereen af om met deze mensen zaken te doen! Wat een onproffecioneel gebeuren is het daar! Zwaar teleurgesteld dat ik voor zoveel geld daar twee bakfietsen heb gekocht!

een welgemeende excuses en een tegemoetkoming voor alle ellende die jullie ons bezorgd hebben!!

Wij vinden dat Big line hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Big line?