Klacht Biggelaar Bedrijfswagen : Slechte service.

Klachtnummer
# 321488
Gebruiker
Gebruiker1535959858
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het veel voorkomende 1.4 TSI probleem van Volkswagen, had mijn auto helaas ook. Ik kreeg in februari dit jaar ineens een misfire in een van mijn cilinders. We hadden een compressietest gedaan en hieruit bleek dat de zuigers moesten vervangen. Hierbij kwam ik uit bij Biggelaar Bedrijfswagen Service. Na de reparatie aan de zuigers van mijn auto, heb ik een nieuw probleem wat ik voorheen niet had. Mijn bobine's gaan om de haverklap kapot en dit had ik voor de reparatie aan de zuigers in Maart nooit gehad. Biggelaar Bedrijfswagen Service heeft heel mijn motorblok uit elkaar moeten halen om mijn zuigers te vervangen, dit voor een bedrag van € 1.929,01 en 2 jaar garantie. De eerste keer dat ik weer een misfire in een cilinder kreeg na de reparatie, gingen we kijken wat het probleem was. Tot onze verbazing zagen we dat er rubber ringen waren gesmolten om de bobine heen en die ringen horen daar ook helemaal niet dus, met spoed een nieuwe bobine gekocht om de kapotte te vervangen. We gingen kijken of deze ringen ook om de andere Bobine's waren geplaatst en dit was ook het geval. Deze rubber ringen hadden we niet eerder om de bobine gezien en moet gebeurd zijn na de reparatie. Hiervoor had ik Biggelaar Bedrijfswagen Service gecontacteerd maar, die zeiden dat hun het niet geweest waren en of ik er foto's van kon maken. Dit heb ik niet gedaan want, ik heb die rubber ringen z.s.m. verwijderd van mijn Bobine anders is de kans groter dat er nog meer onderdelen kapot gaan als gevolg van de gesmolten ringen. Na een aantal weken kreeg ik precies ditzelfde probleem weer en begon het toch wel erg vervelend te worden. Ik heb toen weer Biggelaar Bedrijfswagen Service gecontacteerd maar, vanaf mail 1 die ik terug kreeg, kwam het al sterk over of ze totaal geen zin hadden om mij überhaupt te helpen.Volgens Biggelaar moest dit liggen aan de Bobine dat ik zelf vervangen heb en niet aan het feit dat hun heel mijn motorblok in uit elkaar en in elkaar hebben gezet. Ik bedoel, waar kan het nou sneller aan liggen? Dat ene onderdeel dat ikzelf vervangen heb of een heel motor blok uit elkaar en in elkaar zetten dat ongeveer zo 250 onderdelen heeft?

Zoals ik al vertelde de service is heel slecht. Er kwam totaal geen klantvriendelijkheid vanaf en heb het idee dat ze bij Biggelaar denken wij hebben de € 1.929,01 al ontvangen en verder gaan we hem niet meer helpen.
2 jaar garantie op deze reparatie maar, hier zie je echt helemaal niks van terug.

Gewenste oplossing

Constateren wat het probleem kan zijn en mij eventueel van dit probleem verhelpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Biggelaar Bedrijfswagen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Biggelaar Bedrijfswagen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen