Klacht Biggym: Abonnement per augustus 2019 stop zetten zoals aangegeven.

EmpuriaBrava2019

In juni 2019 mijn 2 abonnementen opgezegd. Netjes per mail een reactie ontvangen dat beiden abonnementen per augustus zouden worden beëindigd. Tot oktober 2019 zijn er geen afschrijvingen van mijn bank afgeschreven. Tot mijn grote verbazing werd er ineens in november een afschrijving per automatische machtiging van 1 abonnement afgeschreven. Daarna ontving ik een reminder in mijn mail dat afschrijving niet mogelijk was en of ik + 5 euro extra kosten wilde overmaken. Netjes diverse mails en brieven geschreven. Er wordt tot op heden nergens op gereageerd. Wel ontvang ik maandelijks een aanmaning en probeert Biggym maandelijks een afschrijving van mijn bank af te schrijven. Erg vreemd dat 1 abonnement wel netjes is verwerkt maar het andere abonnement het maar niet lukt.

Stop zetten

Biggym
    Beste Dominik,

Bedankt voor je bericht.

Wij zien dat Justin en Jaleesa nog staan ingeschreven op de gezinspas.

Graag willen wij hun vragen een uitschrijving te doen in de vestiging. Zodra wij de uitschrijving van Justin en Jaleesa hebben ontvangen, zullen wij deze in behandeling nemen zodat wij het gezinsabonnement kunnen beëindigen.
    Bij een gezinsabonnement schrijft ieder lid zich individueel in en dient zich ook individueel uit te schrijven. Dit staat omschreven in onze algemene voorwaarden waarmee akkoord wordt gegaan bij inschrijving. De voorwaarden zij na te lezen op de website: https://biggym.nl/info/algemenevoorwaarden

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Mail kan naar administratie@biggym.nl

Met sportieve groet,
    Kim,
    BigGym

EmpuriaBrava2019
    Zoals al vermeld in mijn mail gaan we hiervoor zorgdragen. Na contact te hebben gehad met mijn adviseur is biggym akkoord gegaan met een beëindiging per augustus 2019. Het is niet rechtsgeldig om vervolgens een paar later ineens zonder bericht voorafgaand contributie te innen. Dus ja wij gaan hiervoor zorgen met inachtneming dat de overige maanden contributie niet rechtsgeldig zijn en zullen derhalve ook niet worden betaald
    Biggym
    Beste Dominik,

Bedankt voor je bericht.
    Wij zijn inderdaad akkoord gegaan met het beeindigen van jouw inschrijving op dit abonnement. Van Justin en Jaleesa hebben wij geen uitschrijving ontvangen, voor hun loopt het abonnement nog door. De contributie is op dezelfde manier doorgelopen als daarvoor, je hebt zelf de incasso gestorneerd via de bank. Dit geeft aan dat je er van op de hoogte zou zijn, wij hoeven in deze situatie geen bericht te geven betreft de contributie.
    De reden dat wij van jouw rekening hun contributie incasseren is omdat bij inschrijving jouw rekeningnummer is opgegeven voor alle personen. Mochten wij een ander rekeningnummer hebben dat hadden wij daar van geincasseerd.

Wij zien graag de uitschrijvingen van Justin en Jaleesa tegemoet in de vestiging.
    Het openstaande bedrag zal nog wel moeten worden voldaan.

Mocht je nog vragen hebben vernemen wij dat graag.

Met sportieve groet,
    Kim,
    BigGym

Ook een klacht indienen over Biggym?