Klacht Biggym: Afschrijven niks bieden en geen goede compensatie onacceptabel

Jelleisnietblij

Vanwege corona kan ik niet sporten. Omdat BigGym Heerhugowaard al 2 volledige maanden dicht is, heb ik voor die periode mijn geld moeten storneren omdat de aangeboden compensaties NIET voldoende zijn en ik daar absoluut niet mee akkoord ga. Het is een verkapte compensatie, al het geld blijft binnen het bedrijf. Vervolgens krijg ik een mail dat ik een openstaande bedrag heb(klopt want ik heb gestorneerd), rekenen ze nog €5,- extra kosten en ik moet binnen 2 dagen betalen. Dit is boeven gedrag tijdens deze vreemde tijden.

De lidmaatschappen moeten bevroren worden totdat de gym weer open kan en hun claim op mijn gestorneerd lidmaatschapsgeld moet weggehaald worden

Biggym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Voor alsnog niks gehoord,
    Jelleisnietblij
    BigGym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nou ik ben benieuwd wacht al een tijdje.

Mailen en dreigen met dat ik moet betalen lukt ze wel. Reageren op mijn klacht voor alsnog niet.

BigGym?

Iemand daar?

Ook een klacht indienen over Biggym?