Klacht Biggym: Afschrijven niks bieden en geen goede compensatie onacceptabel

Klachtnummer
# 443305
Gebruiker
Jelleisnietblij
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Vanwege corona kan ik niet sporten. Omdat BigGym Heerhugowaard al 2 volledige maanden dicht is, heb ik voor die periode mijn geld moeten storneren omdat de aangeboden compensaties NIET voldoende zijn en ik daar absoluut niet mee akkoord ga. Het is een verkapte compensatie, al het geld blijft binnen het bedrijf. Vervolgens krijg ik een mail dat ik een openstaande bedrag heb(klopt want ik heb gestorneerd), rekenen ze nog €5,- extra kosten en ik moet binnen 2 dagen betalen. Dit is boeven gedrag tijdens deze vreemde tijden.

De oplossing

De lidmaatschappen moeten bevroren worden totdat de gym weer open kan en hun claim op mijn gestorneerd lidmaatschapsgeld moet weggehaald worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Biggym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Jelleisnietblij
    Datum
    Voor alsnog niks gehoord,
  2. Auteur
    Jelleisnietblij
    Datum
    BigGym is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.


    Nou ik ben benieuwd wacht al een tijdje.

    Mailen en dreigen met dat ik moet betalen lukt ze wel. Reageren op mijn klacht voor alsnog niet.

    BigGym?

    Iemand daar?

Ook een klacht indienen over Biggym?