Klacht Biggym: Het verdienmodel van big gym is ingericht op misleiding van de consument.

blauwezwaailamp

Ik had een proefabonnement en heb mij uitgeschreven, toch moet ik een maand extra betalen zonder dit in de voowaarden staat beschreven.
Deze voorwaarden zouden op de website moeten staan maar het is onmogelijk om ze te openen, dit geldt ook voor het uitschrijfformulier.

Daarom sturen ze gelijk een storno met extra kosten dit terwijl het betaaltermijn nog niet is verstreken wanneer je ze hier op wijst.

Ik zou graag zien dat big gym mijn geld terugstort en het overzichtelijker maakt hoe de abonnementen werken en wat de daadwerkelijke kosten zijn.

Biggym
    Beste Marc,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben geen abonnement genaamd "proefabonnement". Wel kan je bij ons een proefles volgen.
    In jou geval heb je gekozen voor een maand abonnement, dit abonnement is maandelijks opzegbaar met 1 maand opzegtermijn. Je werd lid in september en kreeg de actie periode tot november gratis te sporten. Jouw eerste maand betaalde lidmaatschap is dus de maand november, jouw opzegmaand is december.
    Je bent op dit moment uitgeschreven per 1 januari.

Wanneer je een bedrag storneert/terug boekt rekenen wij inderdaad stornokosten. Ook dit staat in de algemene voorwaarden waarvoor je tekent bij inschrijving.

We hopen je nu meer opheldering te hebben kunnen geven, fijn weekend.

Groetjes Kim

Ook een klacht indienen over Biggym?