Opgelost door Biggym: Hij is al 6 en halve maand niet meer daar geweest dus deze rekening is een beetje raar.

Jos

Heb het abonnement opgezegd van mijn zoon begin juli 2019. En gevraagd over er verder nog iets was. Alles ok nu krijgt ie een rekening van 200,85 is hij niet uitgeschreven. Hoe kan dit. En nu. Zou eventueel de maand augustus willen betalen. Als daar de fout zit.

Mijn zoon uitschrijven vanaf juli en hij wil de maand augustus wel betalen.

Biggym
    Beste Jos,

Bedankt voor je bericht.
    We zien inderdaad dat we een uitschrijving hebben ontvangen voor Nicolaas.
    De maand augustus 2019 was inderdada de opzegmaand en had moeten worden voldaan.
    Wij hebben die mand dan ook automatisch geincasseerd, helaas is dit bedrag gestorneerd/teruggeboekt.

Een uitschrijving wordt niet in behandeling genomen wanneer er een openstaand bedrag is.
    Dit is de reden dat het abonnement nog steeds door loopt.
    Wij hebben hier meerdere malen bericht over gegeven per mail naar Nicolaas, helaas is er reactie op gekomen.

We sturen Nicolaas opnieuw een betaal link om het openstaande bedrag te kunnen voldoen.
    Zodra dit is voldaan ontvangen wij graag een mail op administratie@biggym.nl zodat wij de uitschrijving zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.

Mocht je nog vragen hebben vernemen wij dat graag.

Met sportieve groet,
    Kim,
    BigGym

Jos
    Beste Kim dat heb ik allemaal wel begrepen. Ik denk dat de fout zit bij de aflevering van het opzeg formulier begin juli 2019. Er werd gezegd dat alles in orde was dat er niks meer viel te betalen. Vandaar de terugboeking in augustus. De eerste e-mail waarin werd gezegd dat mijn zoon niet kon opzeggen zijn abbonament is pas van 12_11_2019 dus uw begrijpt na vier en halve maand die andere gingen alleen over het maand geld. Waarom zolang wachten op die e-mail.
    Groetjes vader

Maand augustus betalen

Ook een klacht indienen over Biggym?