Klacht Biggym: Misleiding

René

Bij het aangaan van mijn jaar abonnement kregen wij volgens de lopende actie 3 maanden gratis sporten. Ik was nog in de veronderstelling dat ik eerst drie maanden vrij sporten had en dat daarna betaald zou moeten worden. Toen reeds in de eerste maand het abonnements geld werd afgeschreven heb ik navraag gedaan bij het filiaal in Zaandam waar ik ook sport. Daar werd mij medegedeeld dat de drie maanden gratis pas aan het einde van de abonnementsperiode zou zijn. Nou OK dat kan nog. Nu ik mij heb uitgeschreven bleek dat ik geen drie maanden minder abonnement moest betalen maar na afloop van mijn abonnement nog drie maanden gratis zou mogen sporten.
JA DUH. Als ik mij wil uitschrijven heb ik dus niets aan drie maanden gratis sporten.
Bij aangaan van je abonnement wordt je gewoon verkeerd voorgelicht en uiteindelijk dus opgelicht.

Zoal ik per mail al gemeld heb aan biggym wil ik geen drie maanden gratis sporten maar korting op mijn abonnement zoals beloofd bij het aangaan van het abonnement.

Biggym
    Wij hebben telefonisch contact gehad met de heer Happe.

Onze personal coaches in de vestiging hanteren de juiste regels die verbonden zijn aan onze actie regels. De actie waar de heer Happe aan deel heeft genomen, gelden de regels, dat de actie maand(en) na verloop van de contractduur van het abonnement worden toegepast.

De heer Happe is samen met zijn gezin een 1 jarig abonnement aangegaan. Bij een 1 jarig abonnement had meneer recht op 1 gratis maand sporten in plaats van 3 maanden.

De heer Happe heeft recht op de maand gratis sporten en deze maand zal plaats vinden na verloopt van de contractsduur van het abonnement.
    René
    Biggym blijft ook in het telefonisch contact volharden in het standpunt dat zij de regels gewoon toepassen. Bij aangaan van abonnement verkeerde voorlichting geven en dan de klant er voor laten bloeden. Een maand gratis sporten bij een jaar abonnement betekend 12 maanden sporten en 11 betalen. Biggym stelt dat je na afloop van je abonnement nog een maand gratis mag sporten. Daar heb je dus niks aan wanneer je wil opzeggen. Dus betaal ik 11 maanden en niet 12.
    René
    Biggym blijft volharden in het door hun ingenomen standpunt.
    Ondanks het feit dat de klant verkeerd wordt voorgelicht. zij schermen met de algemene voorwaarden, maar als je vraagt waar het dan staat in de algemene voorwaarden moeten zij het antwoord schuldig blijven.

René

Ook een klacht indienen over Biggym?