Opgelost door Biggym: Onterechte incasso's

content Opgelost
Sander

Ik heb in Oktober mijn abbonoment stopgezet op de vestiging. BigGym blijft geld incasseren en zegt nooit wat te hebben ontvangen. Mailcontact gehad en telefonisch contact gehad, waarbij op onvriendelijke wijze de verbinding werd verbroken.

Ik ben het niet eens met onterechte incasso's na het beëindigen van mijn abbonoment.

Stopzetten van abbonoment per oktober, en geld terug van onterecht geïncasseerde maanden.

Beste Sander,

Bedankt voor je bericht.
    We hebben jou telefonisch zeer uitgebreid te woord gestaan en meerdere malen uitgelegd dat je een uitschrijf formulier in de vestiging mag invullen om jezelf uit te schrijven.
    Zolang wij geen uitschrijving van jou ontvangen zullen wij jou niet uitschrijven.

We verzoeken je daarom nogmaals vriendelijk om een uitschrijving in de vestiging te doen.
    Alvast bedankt.

Met sportieve groet,
    Kim,
    Hoi Kim,

Ik heb mij gister nogmaals uitgeschreven en hoop dat jullie wat aan de einddatum van 01-03-2019 kunnen doen. Ik hoor het van jullie.

Beste Sander,

We hebben gereageerd op jouw mail met de bevestiging van de uitschrijving.
    Fijn weekend gewenst!

Met sportieve groet,
    Kim,
    Hoi Kim,

Ik heb nog geen reactie op mijn mail gehad, raar dat je dat hier dan wel neerzet. Misschien moet je er nog een keer naar kijken voordat het voor de 2e keer misgaat.

Hoi Sander,

Ik heb het nogmaals verzonden aan je.
    Fijn weekend alvast!

Groetjes Kim

Sander
Abbonoment is beëindigd per 1-1-2019, bedankt voor jullie medewerking!

Ook een klacht indienen over Biggym?