Opgelost door Biggym: Upgraden abonnement wel, maar aanpassen niet!

K.M. Peters

Bij aanmelding heb ik gekozen voor een daluren abonnement en groepslessen. Dit laatste omdat ik graag mee wilde doen aan de lessen spinning en je geen keus krijgt om apart in te schrijven voor een groepsactiviteit.
Helaas door een zwakke knie moest ik stoppen met deze activiteit en is mij ook op doktersadvies afgeraden. Andere lessen hebben niet mijn interesse en wil ik ook niet volgen. Vanwege mijn specifieke interesse en de beperking die ik heb me gemeld bij de bali van mijn sportschool en zij begrepen het probleem en mijn vraag of ik dan toch mijn groepslessen abonnement mag beeindigen. Zij stuurde mij door naar hun administratie en hun reactie was, ondanks mijn uiteenzetting, zwaar teleurstellend. In feite negeren ze mijn verhaal en gaven doodleuk aan dat ik dan gebruik kan maken van andere groepslessen. Dat wil ik juist niet en moet gewoon mijn jaar abonnement uitdienen. Op de mail om e.e.a. in billijkheid op te lossen reageren zij vervolgens niet. Conclusie: wel lid worden en mogelijkheid te upgraden, maar andersom heb je pech...ook al motiveer je dat.

Oplossing bieden en werkelijk de klacht op zijn waarde beoordelen. Dat is pas service.

Biggym
    Beste Martin,

Vervelend om te horen van jouw blessure.
    Het klopt inderdaad dat een abonnement niet omgezet kan worden met een downgrade.
    Wanneer je jouw 1 jarige abonnement omzet naar een 2 jarig abonnement is dat een upgrade.
    Je kan de groepslessen dan laten vervallen.
    Als je een 1 jarig abonnement wil blijven behouden kan jouw abonnement pas per 1-8-2020 worden omgezet met een downgrade, het jaar is dan namelijk voorbij.

Het is ook mogelijk jouw abonnement tijdelijk te pauzeren voor maximaal 3 maanden zodat je kan herstellen. Mocht je dit willen mag je mailen naar administratie@biggym.nl

We wensen je een spoedig herstel en een gezond 2020.

Kim,
    BigGym

K.M. Peters

Ook een klacht indienen over Biggym?