Opgelost door BigMundo: 17.50 pppn aan extra kosten!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146475
Gebruiker
Lianne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik werd gebeld met de vraag of ik weleens in een hotel sliep en dat Bigmundo een leuke aanbieding had, 3x 2 nachten voor 49 euro.
Ik dacht meteen aan mijn zus. Ze was 12.5 jaar getrouwd, heeft het niet breed en 3 moeilijke jaren achter de rug. Leuk kado dus. Ik ging akkoord met de aanbieding.
Vandaag kreeg ik een verbaasde en iets wat teleurgestelde zus aan de lijn. Of ik wist dat er 17.50 euro pppn aan kosten aan vast zat bij het boeken (admin - en reserveringkosten...wat? Hoeveel pppn?).
Nope, dit was er niet bij verteld toen ''de aanbieding'' aangeboden werd. Ipv mijn zus en zwager dus een leuk kado te geven, zadel ik ze op met allerlei extra kosten. Dat is niet de bedoeling bij een kado.
Ik verzoek Bigmundo nu dan ook om het geld van de vouchers terug te storten op mijn rekening. Dit vanwege achtergehouden informatie

De oplossing

Geld terug storten op mijn rekening

2 reacties

  1. Auteur
    BigMundo
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben u zojuist een email gestuurd ter afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Het BigMundo team.
  2. Auteur
    Lianne
    Datum
    Ik ga akkoord met de voorgestelde afhandeling: het terugstorten van het geld + inleveren van de vouchers.
    Er is nog niks terug gestort, ik hoop dit snel te mogen ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BigMundo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen