Opgelost door BigMundo: 17.50 pppn aan extra kosten!!

Lianne

Ik werd gebeld met de vraag of ik weleens in een hotel sliep en dat Bigmundo een leuke aanbieding had, 3x 2 nachten voor 49 euro.
Ik dacht meteen aan mijn zus. Ze was 12.5 jaar getrouwd, heeft het niet breed en 3 moeilijke jaren achter de rug. Leuk kado dus. Ik ging akkoord met de aanbieding.
Vandaag kreeg ik een verbaasde en iets wat teleurgestelde zus aan de lijn. Of ik wist dat er 17.50 euro pppn aan kosten aan vast zat bij het boeken (admin - en reserveringkosten...wat? Hoeveel pppn?).
Nope, dit was er niet bij verteld toen ''de aanbieding'' aangeboden werd. Ipv mijn zus en zwager dus een leuk kado te geven, zadel ik ze op met allerlei extra kosten. Dat is niet de bedoeling bij een kado.
Ik verzoek Bigmundo nu dan ook om het geld van de vouchers terug te storten op mijn rekening. Dit vanwege achtergehouden informatie

Geld terug storten op mijn rekening

BigMundo
    Beste Klant,

Wij hebben u zojuist een email gestuurd ter afhandeling van uw klacht.

Het BigMundo team.
    Lianne
    Ik ga akkoord met de voorgestelde afhandeling: het terugstorten van het geld + inleveren van de vouchers.
    Er is nog niks terug gestort, ik hoop dit snel te mogen ontvangen

Lianne

Ook een klacht indienen over BigMundo?