Klacht BigMundo: geld afgeschreven 2x 49 Euro

Klachtnummer
# 173939
Gebruiker
Karin
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Hallo,

Er is zonder mijn toestemming en ik weet zoiezo niet waar dit vanaf komt 2x 49 euro van mijn rekening afgeschreven .
Heb het teruggeboekt maar verwacht een antwoordt hoe dit mogelijk is.

[naam verwijderd door moderator]

Gewenste oplossing

antwoordt hoe dit mogelijk is,terwijl ik geen enkel contact heb gehad met Bigmundo

2 reacties

  1. Auteur
    BigMundo
    Datum
    Beste K. Bonhof,

    We hebben u zonet een mail gestuurd ter behandeling van de klacht.

    Mvg,

    Reisvoordeel Voucher
  2. Auteur
    Karin
    Datum
    Geachte Bigmundo,

    Ik denk dat u het naar een verkeerd emailadres heeft gestuurd. Ziggo heeft me een andere modem gegeven en hiermee is mijn emailadres vervangen.

    U kunt me mailen op ejp.bonhof@casema.nl

    Ik wacht u bericht af.

    Vriendelijke groeten,

    K.Bonhof

Ook een klacht indienen over BigMundo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen