Klacht BigMundo: Hotel/vlieg voucher

Klachtnummer
# 157093
Gebruiker
Tak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben half februari 2016 gebeld en zou binnen 3 dagen een email krijgen van BigMundo. Via die email zou ik mijn bestellingen kunnen annuleren. Tot op heden heb ik geen email ontvangen!! Wel een bericht vd bank dat het bedrag binnenkort van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik heb er geen vertrouwen meer in en wil niet dat er geld van mijn rekening wordt afgeschreven. Wat is jullie advies?

De oplossing

Geen afschrijving

1 reactie

  1. Auteur
    BigMundo
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben u zojuist een email gestuurd ter afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Het Bigmundo team.

Ook een klacht indienen over BigMundo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen