Opgelost door BigMundo: NIks ontvangen

Boevink

Ik ben gebeld voor 3 hotelvouchers voor 49,- Ik zou hier over per mail bericht krijgen en de hotelvouchers zouden toegestuurd worden, daarnaar zou er pas geld van mijn rekening afgehaald worden werd mij telefonisch toegezegd. Ten eerste heb ik geen email ontvangen, ten tweede heb ik geen hotelvouchers ontvangen en wat schetst mijn verbazing er is wel geld van mijn rekening gehaald. Geprobeert in contact te komen met BigMundo, verschillende nummers geprobeert maar geen van deze nummers was nog in gebruik. Tevens zie ik op internet berichtjes voorbij komen dat als je een hotel wilt boeken je ook nog geld moet bij betalen. De mevrouwdie ik aan de telefoon gehad heb heeft mij verzekerd dat ik niks hoefde bij te betalen en onze kinderen konden ook gewoon gratis bij ons op de kamer. Vertrouwde het niet helemaal en nogmaals gevraagd of er geen addertje onder het gras zat maar er werd mij verzekerd dat dit niet het geval was. Heb zelf het geld al teruggehaald en wil de vouchers niet.

BigMundo
    Beste Klant,

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad ter afhandeling van uw klacht.

Het BigMundo team.
    Boevink
    Ik ben gebeld door Bigmundo en het is allemaal zeer netjes afgehandeld. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn klacht.

Boevink

Ook een klacht indienen over BigMundo?