Klacht BigMundo: niks ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 144018
Gebruiker
2schatjes
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb telefonisch een aanbieding gekregen maar vervolgens niks ontvangen,geen mail maar ook niks per post.
En er zou ook pas de eerst komende maand geïncasseerd worden als ik na het ontvangen van het schriftelijke bericht akkoord ging.
PS had zelf ook al een mail naar hun gestuurd maar geen reactie op gekregen.
"Dus niks ontvangen maar wel betalen dat kan toch niet"

De oplossing

Sorry maar op deze manier heb ik er geen vertrouwen meer in en hoop ik dat alles gewoon geannuleerd word en dat ik geen incasso meer via hun krijg.
Dus geen contract met hun.

3 reacties

  1. Auteur
    BigMundo
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben u zojuist een email gestuurd ter afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Het BigMundo team.
  2. Auteur
    2schatjes
    Datum
    Sorry ik krijg een mail dat er een reactie is dat ze mij een mail hebben gestuurd maar ik heb tot nu toe niks ontvangen!
  3. Auteur
    2schatjes
    Datum
    Nog geen oplossing!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
2schatjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BigMundo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen