Klacht BigMundo: Speciaal geselecteerd voor goedkope vliegtickets 4 voor 98 euro, met elke bestemming binnen Europa naar wens

J

Nadat telfonische ben benaderd om 4 vliegtickets aan te schaffen voor de prijs van 98 euro, zou ik een mail toegezonden krijgen met de bevestiging en zou de voucher binnen enkele dagen op me deurmat liggen.
Ik heb geen van beide gehad, maar wel de melding dat het volledige bedrag geïncasseerd gaat worden.

Na dat ik wat onderzoek heb gedaan naar bigmundo heb ik de incasso geweigerd. Met zoveel klachten op het Internet is dit kennelijk de dagelijkse gang van zaken.

Ik zeg hierbij me vertrouwen in jullie op en wil geen aanbiedingen of voucher meer ontvangen van jullie.

Aangezien bigmundo zijn afspraken niet is nagekomen
zou ik graag een bevestiging van bovenstaande willen ontvangen dat ik, bigmundo niks verschuldigd ben

Bevestiging dat ik Bigmundo niks verschuldigd ben!!

BigMundo
    Beste Klant,

Wij hebben u vandaag reeds een email gestuurd m.b.t. uw klacht.

Het Bigmundo team.
    Beste BigMundo team,

Allereerst bedankt voor de snelle reactie.

De mail is niet beland in mijn SPAM,  want zelfs mijn SPAM box controleer ik tegenwoordig dagelijks.

Misschien een idee om iedereen in het team op 1 lijn te krijgen over het product, zodat er geen gebakken lucht wordt verkocht.

Bedankt voor het afmelden uit het systeem.

Jermaine Cotino

J

Ook een klacht indienen over BigMundo?