Klacht BigTree: BigTree weigert enige vorm van garantie of service na 6 maanden.

HolyCheeseNL

Ik heb bij BigTree een dure lichtgewicht tent gekocht. Deze tent is binnen de garantie van twee jaar kapot gegaan. De lijm waarmee de bevestiging van de stokken vastzit is losgeraakt en hierdoor is de tent onbruikbaar geworden.
Bigtree weigert enige vorm van medewerking. Ze geven aan dat ze na 6 maanden geen garantie geven tenzij ik zelf aantoon dat de schade is ontstaan door een fabrieksfout. Dit heb ik zo goed mogelijk gedaan door mijn gebruik zo uitgebreid mogelijk te beschrijven. De tent heeft in normale omstandigheden gestaan. Ik heb zelfs het weer van de gebruiksperiode opgezocht. De tent is een duurzaam lichtgewicht shelter voor tochten door bergen dus er mag redelijkerwijs verwacht worden dat de tent langer dan +-20 gebruiksdagen mee gaat.
Ik heb ook gevraagd om mogelijkheden tot reparatie op eigen kosten maar zelfs hier willen ze niet bij helpen en sturen ze mij door naar Sea-to-Summit.
Ik heb bigtree deze info aangeleverd maar dit werd geweigerd. Verder heb ik ze gewezen op het recht op een deugdelijk product, dit werd ook afgewezen.
Ik heb dus geen enkele vorm garantie of service gekregen van BigTree.

Ik heb een nieuwe tent nodig voor mijn vakanties. Ik wil dus simpelweg een deskundig repareerde én verstevigde tent, of een nieuwe tent, of mijn geld terug.

Wij vinden dat BigTree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BigTree?