Klacht Bij-dehandje.nl: Slechte service. Geen reactie op emails. Geen bevestigingsmail en track en trace nummer ontvangen.

Klachtnummer
# 489942
Gebruiker
janbetonb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

InnerMask mondkapjes besteld en betaald. Nog steeds niets ontvangen. Herhaaldelijk een mail gestuurd waar bestelling blijft. Krijg geen reactie. Alleen een automatisch gegenereerde mail waar niet op het probleem wordt ingegaan. Ook geen bevstigingsmail en track en trace nummer gekregen. Ze geven wel aan dat de bestelling is verzonden maar kan dit niet controleren.

De oplossing

Dat Bij-dehandje zijn verplichtingen nakomt. Er is door mij betaald en verwacht dan ook dat bij-dehandje de bestelde goederen levert.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bij-dehandje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen