Klacht Bijlesnetwerk: Meerdere uren in rekening gebracht dan afgesproken en afgenomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610470
Gebruiker
Santana
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zij hebben mij meerdere uren in rekening gebracht dan is afgesproken en afgenomen. De docent heeft mijn dochter van 15 online verteld dat het niet uit maakte als het langer duurde. Hij was bereid wat van zijn eigen tijd te investeren.

Gewenste oplossing

2,5 minder in rekening brengen
Geboden oplossing
Ze hebben niet het fatsoen om te reageren. Mensen blijf weg van dit bedrijf !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bijlesnetwerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bijlesnetwerk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen