Opgelost door Bijnavoornoppes.nl: bedrijf levert niet, ondanks vooraf betaling: dit kan echt niet!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 494005
Gebruiker
Joyaya
Datum
0 reacties

Details

Klacht

sinds juni 2020 heb ik mijn bestelling niet ontvangen, wel betaald!
er is steeds opnieuw per mail gemeld, met excuses, dat het zou komen maar nee hoor, hoe kwaad ik ook reageer, geen reactie! heb vorige week wel een onzin cadeautje ontvangen, dus het adres hebben ze
schande, wat een nepbedrijf- is hier iets aan te doen?

Gewenste oplossing

zo snel mogelijk mijn bestelling leveren en op zijn minst bedrag retour als smartengeld, ik heb hier zoveel verloren tijd en energie in gestopt!
Geboden oplossing
de hoofdbestelling is na half jaar leuren binnen, er werd steeds gemeld dat het er aan kwam etc.: er was ook een gratis artikel bij, maar die heb ik nooit ontvangen, any how voor mij is Noppes verleden tijd, slechte service en onbetrouwbaar
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bijnavoornoppes.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bijnavoornoppes.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen