Klacht Bijou Brigitte: geen geld retour en voorgelogen over het terug brengen van artikel

Klachtnummer
# 89966
Gebruiker
Reggae96
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb rond 10 minuten voor sluitingstijd bij Bijou Brigitte een armband veel te overhaast gekocht. Toch was ik er al onzeker over. Het was een cadeau voor mijn vriendin. Ik vond de armband toch niet mooi. De volgende dag wou ik het terug brengen, en ik had namelijk iets anders gezien waar ik dan net genoeg geld voor zou hebben als ik het armbandje terug bracht. Maar, ik kreeg niet eens mijn geld terug en een zielige waardebon.. Dus had ik niks leuks voor mijn vriendin. Wettelijk gezien zijn ze verplicht geld retour te geven. Ze gaven een stom argument om geen geld terug te geven. Heel slecht en belachelijk.. Ik wil gewoon mijn geld terug!

Gewenste oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bijou Brigitte hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bijou Brigitte?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen