Wij vinden dat Bijou Brigitte hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bijou Brigitte: Mijn kapotte haarbandje weer terug de winkel in.
Details
Klacht
Afgelopen maandag, 31 Maart, bracht ik een bezoekje aan de Bijou Brigitte in Ede. Hier kocht ik een haarband met bloemetjes. Helaas, na het dragen van het haarbandje was het elastiek kapot en een bloemetje er af. Ik ben toen woensdag terug naar de winkel gegaan en heb daar overlegd wat te doen en ik heb uiteindelijk mijn geld in de vorm van een tegoedbon terug gekregen.Toen ik daarna, na wat andere boodschappen gedaan te hebben, terug kwam om een nieuw haarbandje uit te zoeken, vond ik daar mijn, nu geplakte, haarbandje. Aan het haarbandje zat nog steeds mijn haar en er zat een vlekje in die ik gemaakt had, op het elastiek. De prijs van het haarbandje was wel identiek voor wat ik hem gekocht had.
Ik neem niet aan dat dit normaal is voor een bedrijf. Natuurlijk snap ik dat als de dingen nog in goede staat zijn, dat ze terug kunnen worden gehangen. Maar dat was bij deze haarband niet het geval. Ik ben niet klantvriendelijk geholpen en ik heb medelijden met de volgende eigenaar.
Gewenste oplossing
Ik zou graag compensatie willen voor het haarbandje en een verbetering zien in de klantenservice. Ik ben er erg van geschrokken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.