Klacht Bijzonderebedankjes.nl: Ik word beschuldigd van de een fout die ik niet veroorzaakt heb.

A. J. Van Der Steen

Bij deze webshop heb ik 30 transparante kerstballen besteld op 4 december jl. Deze waren verpakt per 10 stuks. Ongeopend zag de verpakking er goed uit. Bij het openen van de verpakking bleken alle ballen beschadigd en gebroken te zijn.

Op 13 december had ik deze ballen nodig bij een activiteit en heb ik de verpakking geopend. Toen bleek dat bijna alle ballen gebroken of gescheurd waren. De bruikbare balen hebben we er tussenuit gehaald, omdat we deze nodig hadden bij de activiteit. De overige kapotte ballen heb ik op 15 december per post teruggestuurd. Dat was binnen de periode van twee weken. Omdat het weekend was, was BlueFlower niet telefonisch bereikbaar. Op hun website stond slechte informatie over retourzending. Daarom heb ik het als pakketje gestuurd en kostte het me ook nog eens €6,95.
In de doos heb ik alles gestopt wat over was, dus ook inclusief wat plastic van de verpakking.

Na een mailwisseling met BlueFlower op 20 en 21 december heb ik op 21 december met hen gebeld.

Mijn klacht is dat de medewerkers van BlueFlower niet willen aannemen dat ik de ballen beschadigd heb ontvangen. De doos waarin de ballen geleverd waren was niet beschadigd. De ballen zaten per 10 stuks in een pakje (20 halve delen). Het was aan de buitenkant niet te zien dat ze gebroken waren.

De medewerker aan de telefoon zegt:
- dat ik niet goed gekeken had (het was aan de buitenkant niet te zien)
- dat de ballen gebruikt zijn (dat zijn ze niet)
- dat de ballen in de originele verpakking teruggestuurd moesten worden (dat was enkel plastic en ik heb wat resten in de doos gestopt
- dat ik te laat was en meteen had moeten bellen (terwijl ik binnen de gestelde twee weken had terug moeten sturen. Ik kon niet bellen op de desbetreffende dag vanwege de kerst-activiteiten)

Dat ze mij de twintig teruggestuurde ballen vergoeden van 2x €6,35
plus de verzendkosten van € 6,95 (2x) ook het retour zenden

Wij vinden dat Bijzonderebedankjes.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bijzonderebedankjes.nl?