Klacht Bike Totaal Leensvaart: garantie op accu Gazelle goud elec fietsIk

Jan

Ik heb op 23- 04 2011 een Gazelle Orange Excellent Innergy e-bike gekocht, met een goud accu, met een capaciteit van 396Wh. Na een kilometerstand van 1869km, gaf de accu geen ondersteuning meer. Accu via de leverancier, op laten sturen naar de fabriek. Na twee weken gaf de fabriek aan", Accu kan niet meer gerepareerd worden. Garantie verlopen. " Daar heb ik wel gelijk bezwaar over aangetekend.
Er staat nergens vermeld, dat er een datum is voor de garantie. Wel staat vermeld:
Op de accu, wordt een garantie van 600 volledige ladingen gegeven.
Die heb ik bij lange na niet verbruikt. Hooguit 100. En dat is al erg veel, bij deze kilometerstand. Een nieuwe accu was de optie, a raison van €549.00. een kwart van de prijs van de fiets

Volgens het Europees recht, is er toch wel een betere garantie, als wat de leverancier mij voorstelde? Ik wil graag gecompenseerd worden door Gazelle.

Wij vinden dat Bike Totaal Leensvaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bike Totaal Leensvaart?