Klacht Bike Totaal Rullens: GIANT E-Bike

Anoniem

Roosendaal 20-05-2013

Mijnheer /Mevrouw
Ik heb al eerder een mail gestuurd over mijn klacht, dat ik van de eerste dag af problemen heb met een van de fietsen die ik in febr. 2009 gekocht heb.
Prijs per fiets was 1699 euro en gekocht voor1499 euro.
Febr.2013 is er voor het laats een nieuw voorwiel met motor in gegaan, en het prbleem is nog niet opgelost.
Tussendoor hebben ze me nog een rekening willen laten betalen, waar ik geen genoegen mee nam, waarop ze reageerde van "dan moet het maar via de verzekering" waarop ik reageerde, daar doe ik niet aan mee.
Ik zou dan nu een nieuwe krijgen, maar dat is een goedkopere uitvoering die is nu in de aanbieding voor 1199 euro (zonder voorvering) of een TWIST GO POWER van 2099 euro, maar dan moet ik 800 euro bijleggen. Dat vind ik naar vehouding teveel.
Ik had met tegenzin voor de goedkopere gekozen, maar nou leveren ze met een DEMO
Moet ik hier genoegen mee nemen????
A. H. Verhelst

Een gelijk waardige fiet net ik nu heb, nog liever mijn geld terug omdat het vertrouwen in deze zaak zoek is.

Wij vinden dat Bike Totaal Rullens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bike Totaal Rullens?