Klacht Bike Totaal Rullens: GIANT E-Bike

Klachtnummer
# 26931
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Roosendaal 20-05-2013

Mijnheer /Mevrouw
Ik heb al eerder een mail gestuurd over mijn klacht, dat ik van de eerste dag af problemen heb met een van de fietsen die ik in febr. 2009 gekocht heb.
Prijs per fiets was 1699 euro en gekocht voor1499 euro.
Febr.2013 is er voor het laats een nieuw voorwiel met motor in gegaan, en het prbleem is nog niet opgelost.
Tussendoor hebben ze me nog een rekening willen laten betalen, waar ik geen genoegen mee nam, waarop ze reageerde van "dan moet het maar via de verzekering" waarop ik reageerde, daar doe ik niet aan mee.
Ik zou dan nu een nieuwe krijgen, maar dat is een goedkopere uitvoering die is nu in de aanbieding voor 1199 euro (zonder voorvering) of een TWIST GO POWER van 2099 euro, maar dan moet ik 800 euro bijleggen. Dat vind ik naar vehouding teveel.
Ik had met tegenzin voor de goedkopere gekozen, maar nou leveren ze met een DEMO
Moet ik hier genoegen mee nemen????
A. H. Verhelst

De oplossing

Een gelijk waardige fiet net ik nu heb, nog liever mijn geld terug omdat het vertrouwen in deze zaak zoek is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bike Totaal Rullens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bike Totaal Rullens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen